Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

Κοινωνική εργασία στην εκπαίδευση : στα θρανία των ετεροτήτων / επιμέλεια Θεανώ Καλλινικάκη, Ζαχαρούλα Κασσέρη

By: Κατσαμά, Ειρήνη [ Συγγραφέας].
Contributor(s): Καλλινικάκη, Θεανώ [ Επιμελητής] | Κασσέρη, Ζαχαρούλα [ Επιμελητής] | Κατσαμά, Ειρήνη. Κοινωνική εργασία στην εκπαίδευση : στα θρανία των ετεροτήτων | Τόπος [Εκδότης].
Material type: TextTextPublisher: Αθήνα : Τόπος, 2014Description: 520 σ. ; 24 εκ.ISBN: 978-960-499-111-2.Subject(s): Κοινωνική εργασία με ομάδες | Κοινωνική εργασία | Κοινωνική εργασία -- ΕκπαίδευσηDDC classification: 361 Summary: Πρωταρχικό μέλημα των κοινωνικών λειτουργών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης είναι η ισότιμη πρόσβαση, ένταξη και ενεργός συμμετοχή όλων των μαθητών στο σχολείο μέσω της άρσης δομικών, ιδεολογικών, υλικών και ψυχοσυναισθηματικών περιορισμών. Ειδικότερα σε περιόδους οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, η δράση των κοινωνικών λειτουργών επικεντρώνεται στην αποτροπή εκδηλώσεων στιγματισμού και απόρριψης καθώς και στην καλλιέργεια πνεύματος συνύπαρξης και αλληλεγγύης. Το παρόν συλλογικό έργο περιλαμβάνει πολυδιάστατες οπτικές για την εκτίμηση, πρόληψη, πρώιμη παρέμβαση και αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με τη σχολική διαρροή, την ασταθή φοίτηση, τη χαμηλή επίδοση και την κοινωνική περιθωριοποίηση μαθητών στη γενική και την ειδική εκπαίδευση. Εστιάζει σε μέσα, μεθόδους και τεχνικές παρέμβασης για την επανάκτηση της λειτουργικότητας των παιδιών και των νέων στο περιβάλλον τους (οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό), καθώς και στην αξιολόγηση των εν λόγω παρεμβάσεων. Περιλαμβάνει καλές πρακτικές για τη συμπερίληψη μαθητών με σύνδρομο Asperger και άλλες αναπηρίες σε μονάδες γενικής εκπαίδευσης, και παρουσιάζει ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν με σκοπό τη σχολική ένταξη παιδιών τα οποία προέρχονται από κοινότητες Ρομά και εθνοπολιτισμικές μειονότητες. Το βιβλίο απευθύνεται σε επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων που εργάζονται ή επικουρούν το έργο στις μονάδες εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, καθώς και στις υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας, συμβουλευτικής και ψυχικής υγείας παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Books Books ΚΔΒΚ
361 ΚΟΙ (Browse shelf(Opens below)) Checked out 13/02/2023 51162015
Total holds: 0

Περιέχει βιβλιογραφία

Πρωταρχικό μέλημα των κοινωνικών λειτουργών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης είναι η ισότιμη πρόσβαση, ένταξη και ενεργός συμμετοχή όλων των μαθητών στο σχολείο μέσω της άρσης δομικών, ιδεολογικών, υλικών και ψυχοσυναισθηματικών περιορισμών. Ειδικότερα σε περιόδους οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, η δράση των κοινωνικών λειτουργών επικεντρώνεται στην αποτροπή εκδηλώσεων στιγματισμού και απόρριψης καθώς και στην καλλιέργεια πνεύματος συνύπαρξης και αλληλεγγύης. Το παρόν συλλογικό έργο περιλαμβάνει πολυδιάστατες οπτικές για την εκτίμηση, πρόληψη, πρώιμη παρέμβαση και αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με τη σχολική διαρροή, την ασταθή φοίτηση, τη χαμηλή επίδοση και την κοινωνική περιθωριοποίηση μαθητών στη γενική και την ειδική εκπαίδευση. Εστιάζει σε μέσα, μεθόδους και τεχνικές παρέμβασης για την επανάκτηση της λειτουργικότητας των παιδιών και των νέων στο περιβάλλον τους (οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό), καθώς και στην αξιολόγηση των εν λόγω παρεμβάσεων. Περιλαμβάνει καλές πρακτικές για τη συμπερίληψη μαθητών με σύνδρομο Asperger και άλλες αναπηρίες σε μονάδες γενικής εκπαίδευσης, και παρουσιάζει ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν με σκοπό τη σχολική ένταξη παιδιών τα οποία προέρχονται από κοινότητες Ρομά και εθνοπολιτισμικές μειονότητες. Το βιβλίο απευθύνεται σε επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων που εργάζονται ή επικουρούν το έργο στις μονάδες εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, καθώς και στις υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας, συμβουλευτικής και ψυχικής υγείας παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Powered by AltSol

Powered by Koha